Waarom geen 50m bad?
Van "Nieuw zwembad"
Ga naar het project
Jammer dat er in de vernieuwing van het zwembad (dat inderdaad broodnodig is) niet wordt geopereerd voor een 50m bad. Velen verplaatsen zich naar Puyenbroeck om eens deftig te kunnen zwemmen zonder in een paar slagen aan de overkant te zijn. Een vernieuwing is vooruitgang, geen stilstand... toch?
Reacties(1)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Walter Anthuenis
Geplaatst door:Walter Anthuenis
6 jaar geleden
Een 50m bad zou inderdaad de echte zwemmers meer aan bod laten komen. Bovendien is het interessanter om zwemwedstrijden te organiseren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Cultuur, sport en evenementen
