Ga naar de hoofdinhoud

Waarom geen 50m bad?

Van "Nieuw zwembad"

Ga naar het project

Jammer dat er in de vernieuwing van het zwembad (dat inderdaad broodnodig is) niet wordt geopereerd voor een 50m bad. Velen verplaatsen zich naar Puyenbroeck om eens deftig te kunnen zwemmen zonder in een paar slagen aan de overkant te zijn. Een vernieuwing is vooruitgang, geen stilstand... toch?

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Een 50m bad zou inderdaad de echte zwemmers meer aan bod laten komen. Bovendien is het interessanter om zwemwedstrijden te organiseren.

    Delen

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Cultuur, sport en evenementen