Dag Oumar,
Eerst en vooral bedankt om gebruik te maken van ons platform. Graag formuleer ik een antwoord op jouw vraag. In onze stad beschikken wij over een zeer mooie skate infrastructuur, gelegen in de Nachtegaallaan. Dit skatepark met een oppervlakte van 600 m² is een aantrekkelijk en uitdagend park dat in samenspraak met de skaters en bmx-ers van de stad werd ontwikkeld. Momenteel wordt er werk gemaakt van de herinrichting van het Stationsplein in Eksaarde. Ook in deze herinrichting wordt er ruimte voor skaters voorzien en zal de invulling in samenspraak met de gebruikers gebeuren. Aan het huidige zwembad is er een skateramp aanwezig. Zodra de corona-maatregelen achter de rug zijn nodigen we je graag uit om eens een kijkje te gaan nemen op deze locaties. Op facebook kan je op 'skatepark Lokeren' alvast een idee krijgen hoe het park eruit ziet.
Skatepark
Van "Nieuw zwembad"
Ga naar het project

Ik vind dat er Skateparken moeten komen.Omdat ik vind dat iedereen kan skaten,en mag skaten.Daardoor zou ik graag een skatepark willen.MAAR: Het mag daar ook niet te gevaarlijk zijn.Liefst (moet niet) niet verlaten uitzien.
Officiële updates
Laatste update: 24 maart 2020
Geplaatst op 24 maart 2020
Reacties
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
uitgevoerd
Tags
Openbare ruimtes en gebouwen
Cultuur, sport en evenementen
Locatie
Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq