Parkeerplaatsen en verkeersremmers t.h.v. 35-53.
Van "Totaalrenovatie Everslaarstraat, Spoele, Bokslaarstraat"
Ga naar het project
Ik woon nu ruim 7 jaar op nummer 45. Het stuk waar de baan smaller is en er op de baan dient geparkeerd te worden wegens geen ruimte voor de woning. Beide kanten zijn ook door een blinde bocht omsloten wat er toe leidt dat veel wagens bruusk afremmen omdat ze niet met beide kunnen passeren. Daarbij rijden ze ook met een te hoge snelheid. Ik parkeer mijn wagen altijd half op het voetpad, wat ook zo met de wijkagent overeen gekomen is, dit om meer plaats op de baan te creëeren. Ondanks dat heb ik reeds 3x schade gehad met vluchtmisdrijf. De laatste keer nog begin april. Het zou dus beter zijn om op dit stuk baan een duidelijke parkeer strook te maken met daarnaast een rijbaan waar 1 voertuig tegelijk kan passeren. Dit kan bereikt worden met aan beide zijden een versmalling te voorzien of een verkeersremmer. Mijn wagen minimaal 100 meter verder parkeren voor de deur van andere woningen is echt geen optie. Daar zijn trouwens in het huidige plan ook veel te weinig parkeer plaatsen voorzien.
