Nieuw fiets en voetgangerspad tussen Oude Durme en Begijnestraat
Van "Totaalrenovatie Everslaarstraat, Spoele, Bokslaarstraat"
Ga naar het project
In de Oude Durme ter hoogte van huis nr 7 een doorsteek maken naar de parking van de" Haagbeuk verkaveling". Dit is voor fietsers en voetgangers een veilige en goede verbinding naar de kerk en centrum.
Dit is een ernstige optie, dit ipv de omweg langs de zeer slechte kasseistraten met zeer slechte voetpaden naar de kerk.
Reacties(3)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Walter Laureys
Geplaatst door:Walter Laureys
5 jaar geleden
We steunen dit voorstel, gelet betere bereikbaarheid van het centrum voor oudere bewoners van de verschillende nieuwe Residenties.
Profiel van Willy Verdonck
Geplaatst door:Willy Verdonck
5 jaar geleden
Zou een significante verbetering zijn om op een comfortabele manier de markt te bereiken. Dus: alle steun voor dit voorstel.
Profiel van Ludo Machiels
Geplaatst door:Ludo Machiels
5 jaar geleden
We steunen volledig dit voorstel gezien de verhoogde drukte en de moeilijk begaanbare Torenstraat.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
Tags
Mobiliteit
