Ga naar de hoofdinhoud

Nieuw fiets en voetgangerspad tussen Oude Durme en Begijnestraat

Van "Totaalrenovatie Everslaarstraat, Spoele, Bokslaarstraat"

Ga naar het project

In de Oude Durme ter hoogte van huis nr 7 een doorsteek maken naar de parking van de" Haagbeuk verkaveling". Dit is voor fietsers en voetgangers een veilige en goede verbinding naar de kerk en centrum.

Dit is een ernstige optie, dit ipv de omweg langs de zeer slechte kasseistraten met zeer slechte voetpaden naar de kerk.

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Walter Laureys
Geplaatst door:Walter Laureys
5 jaar geleden
We steunen dit voorstel, gelet betere bereikbaarheid van het centrum voor oudere bewoners van de verschillende nieuwe Residenties.
    Profiel van Willy Verdonck
    Geplaatst door:Willy Verdonck
    5 jaar geleden
    Zou een significante verbetering zijn om op een comfortabele manier de markt te bereiken. Dus: alle steun voor dit voorstel.
      Profiel van Ludo Machiels
      Geplaatst door:Ludo Machiels
      5 jaar geleden
      We steunen volledig dit voorstel gezien de verhoogde drukte en de moeilijk begaanbare Torenstraat.

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        voorgesteld

        Tags

        Mobiliteit